duminică, 17 octombrie 2021

„Mai rece ca gheața”, Vol. II - Jennifer L. Armentrout

 
    Încep cu faptul că volumul doi din această serie mi-a plăcut mult mai mult decât primul. Comportamentul personajelor, suspansul, modul în care a evoluat acțiunea - totul a fost minunat și m-a impresionat la modul cel mai serios.

    După finalul sfâșietor din primul volum, unde Roth a avut parte de un destin care a sfâșiat inima Laylei, aici avem parte de mai multe momente alături de Zayne.

    Cartea m-a ținut în suspans nu doar din pricina faptului că abia așteptam să aflu cine este Lilinul, cum s-a născut și, cel mai important, cum îi afectează viața protagonistei, ci și din cauză că ardeam de nerăbdare să aflu cum va evolua relația dintre ea și Gardianul Zayne. Nu sunt un mare fan romance, citind cărți de genul acesta în momente în care simt că am nevoie de ceva ușor, însă volumul al doilea m-a făcut să stau tot timpul în alertă și să ard de nerăbdare să aflu ce se va întâmpla cu cei doi.

    În prima carte nu l-am băgat în seamă pe Zayne în mod special, dar aici mi-a atras atenția de nenumărate ori prin grija pe care o are față de Layla, prin devotamentul său necondiționat și mai ales prin puritatea inimii și a sentimentelor sale. 

    Layla, în schimb, a avut câteva scene în care pot să spun că m-a supărat. După ce ea și Zayne decid să își dea o șansă relației lor, în ciuda aspectelor atât de diferite și a naturii lor, Roth se întoarce și îi fură din nou atenția Laylei.

    Inițial nu înțelegeam de ce Bambi a rămas pe Layla și nu s-a întors la Roth, dar spre final totul a devenit mai clar și mi-a plăcut foarte mult faptul că a existat o explicație atât de bună pentru momentele în care Zayne a putut să o sărute pe protagonistă. Din punct de vedere romantic, acțiunea a fost minunată (cu riscul de a mă repeta, în afară de acel moment în care Layla a acționat fără să se gândească și la inima Gardianului).

    Fiecare capitol a fost intrigant, a adus cu sine ceva nou, ceva neașteptat și nu m-am plictisit nici măcar o clipă.

    Întorsătura de situație cea mai mare a fost la final, exact în ultimele două pagini, chiar când am crezut că am aflat totul.

    Dacă în primul volum am iubit-o pe Stacey, aici am adorat-o. E o fată amuzantă, energică și entuziastă, iar dialogurile dintre ea și Layla au fost pline de umor.

    Nu am citit încă al treilea volum, dar pot să spun deja că sunt foarte mulțumită de serie și va rămâne mereu una din preferatele mele, un fantasy care mi-a ajuns la suflet. Nu mi-aș dori să fiu deloc în pielea Laylei, nu doar din cauza vieții pe care o are și din cauza lucrurilor prin care trebuie să treacă datorită naturii ei, însă chiar nu m-aș putea decide între Roth și Zayne. Chiar dacă Roth este mai glumeț și mai curajos în unele momente, amândoi sunt buni, sinceri și luptă să o țină pe Layla fericită și în siguranță. Recomand. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mexican Gothic” - Silvia Moreno-Garcia

      Cartea reprezintă prima mea întâlnire cu autoarea și, recunosc, modul ei de scriere este foarte relaxant și cursiv, nici măcar nu am r...