sâmbătă, 25 septembrie 2021

„Mai fierbinte ca focul”, Vol. I - Jennifer L. Armentrout

 

    Pot să spun că primul volum din seria Apocalipsa Elementelor m-a convins să continui și cu celelalte două volume din cauza subiectului interesant, a personajelor bine conturate, dar și a curiozității cu privire la firul narativ și la cum se va descurca Layla pe parcurs.

    După primele 200 de pagini îmi imaginam că voi scrie această recenzie cu mai mare drag și entuziasm și, deși mi-a plăcut mult, parcă simt că ceva a lipsit.

    Layla este o tânără de 17 ani, jumătate demon și jumătate gargui, care nu își dorește nimic altceva decât să ducă o viață normală și să meargă la școală alături de prietenii ei, Stacey și Sam. Layla locuiește într-o casă de Gardieni, fiind luată de aceștia de la un orfelinat încă de mică.

    Layla este îndrăgostită de Zayne, dar iubirea lor este imposibilă din două motive: sunt oarecum frați vitregi, iar sărutul Laylei i-ar absorbi sufletul.

    În viața protagonistei apare Roth, un demon trimis pe pământ cu o misiune secretă, o misiune care o are în prim plan pe Layla. Deși unele scene au fost deranjante și cumva forțate - mă refer la momente în care își atingeau buzele când vorbeau, își mângâiau obrajii sau se îmbujorau - interacțiunea dintre ei și evoluția a fost una bună. 

    Mi-ar fi plăcut să fie mai multă acțiune și mai puțină vorbărie, la un moment dar începeam să îmi pierd interesul deoarece se explicau prea multe prin dialoguri ce ocupau pagini întregi, în loc să se întâmple lucruri din care să aflu acele detalii.

    Stacey a reprezentat tiparul clasic al unei adolescente energice, plină de viață, doritoare să pună ochii pe un băiat atrăgător, astfel că nu mi-a atras atenția în mod special. Sam, pe de altă parte, mi-a plăcut foarte mult, de la felul în care vorbește și până la felul în care se comportă. A fost un personaj de care poți să prinzi drag foarte ușor.

    Cartea s-a axat foarte mult pe romantism, lucru care pe mine nu m-a atras în mod special, însă a fost bine scrisă, relaxantă, lejeră, iar unele scene au fost surprinzătoare, s-au întâmplat anumite lucruri la care nu mă așteptam deloc. Elijah și Petr sunt două personaje pe care le-am ignorat mult, însă secretele ieșite la iveală au fost - din punctul meu de vedere - cutremurătoare.

    Deși mi-aș fi dorit mai multă acțiune și mai puține scene romantice, cartea în sine a fost bună și mi-a făcut mare plăcere să o citesc, motiv pentru care voi continua și cu celelalte două volume, din curiozitate. O recomand celor ce iubesc atât genul fantasy, cât și genul romance (înclinând mai mult spre romance). 4,5/5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mexican Gothic” - Silvia Moreno-Garcia

      Cartea reprezintă prima mea întâlnire cu autoarea și, recunosc, modul ei de scriere este foarte relaxant și cursiv, nici măcar nu am r...